Saturday 18 November 2017

Przenoszenie średniej dashboard


Tworzenie produktu z kalkulacją: Wersje Desktop Table: 8.3, 8.2, 8.1, 8.0 Data ostatniej modyfikacji: 16 sierpnia 2018 Artykuł Uwaga: Ten artykuł nie jest już aktywnie utrzymywany przez Tableau. Udostępniamy go nadal, ponieważ informacje są nadal cenne, ale niektóre kroki mogą się różnić ze względu na zmiany produktu. Obliczenia kroczące, w szczególności średnie kroczące, są często przydatne do wyciągania jednorazowych wartości odstających i łagodzenia krótkoterminowych wahań. Średnie ruchome są często wykonywane na danych szeregów czasowych. W sprzedaży detalicznej kalkulacja ta jest przydatna do spłaszczenia sezonowych trendów sprzedaży, aby lepiej widzieć długoterminowe trendy. W tym przykładzie przedstawiono tworzenie arkuszy roboczych do wyświetlania tygodniowych wartości sprzedaży i tygodniowych średnich sprzedaży, porównywanie ich obok siebie w panelu i porównywanie ich w nakładce. Konfigurowanie arkusza roboczego do wyświetlania średnich tygodniowych tygodni Otwórz nowy skoroszyt i połącz się z próbką Superstore. W okienku Wymiary przeciągnij datę zamówienia do półki kolumn, a następnie przeciągnij drugą instancję do półki filtrów. W oknie dialogowym Pole filtru wybierz Lata, a następnie kliknij Dalej. W oknie dialogowym Filtr wyczyść pola wyboru dla wszystkich lat z wyjątkiem roku 2017, a następnie kliknij przycisk OK. Na półce kolumn w menu rozwijanym Rok (data zamówienia) wybierz Więcej gt Niestandardowy. W oknie dialogowym Data niestandardowa na liście szczegółów wybierz Numery tygodni. następnie wybierz Data Część. a następnie kliknij OK. W okienku Miary przeciągnij Sales na półkę Rows. Na półce Wiersze kliknij prawym przyciskiem myszy Sprzedaż. a następnie wybierz Dodaj obliczanie tabeli. W oknie dialogowym Obliczanie tabeli wykonaj następujące kroki: Na liście Typ obliczenia wybierz Przenoszenie obliczeń. Na liście Podsumuj wartości użyj opcji Średnia. Aby uzyskać średnią sprzedaż w ciągu poprzednich trzech tygodni, pozostaw poprzednie wartości ustawionymi na 2. pozostaw następną wartość na 0. i pozostaw zaznaczone pole wyboru Uwzględnij wartość prądu. Kliknij OK. Kliknij kartę Arkusz prawym przyciskiem myszy, wybierz Zmień nazwę arkusza. i nazwij go Tygodnik Sprzedaży w 2017 roku. Utwórz arkusz roboczy, aby wyświetlać daty zamiast numerów tygodni. Możesz użyć pola obliczeniowego, aby zgrupować wszystkie daty w określonym okresie. W przypadku Tableau Desktop 7.0 i 8.0 kliknij kartę Arkusz prawym przyciskiem myszy i wybierz opcję Duplikuj arkusz. W przypadku Tableau Desktop 6.1 i wcześniejszych wybierz Edytuj duplikat strony. W nowym arkuszu roboczym wybierz opcję Analiza gt Utwórz pole obliczeniowe. W oknie dialogowym Obliczone pole wykonaj następujące kroki. DATETRUNC (39week39, Data zamówienia) Sprawdź, czy komunikat o statusie wskazuje, że formuła jest poprawna, a następnie kliknij przycisk OK. Z panelu Wymiary przeciągnij Weektrunc na półkę Kolumny. Tableau Desktop 7.0 i 8.0: Na półce kolumn kliknij prawym przyciskiem myszy ROK (Weektrunc). i wybierz Dokładną datę. Tableau Desktop 6.1 i wcześniejsze: Na półce kolumn kliknij prawym przyciskiem myszy ROK (Weektrunc) i wybierz Wszystkie wartości. Na półce kolumn kliknij prawym przyciskiem myszy TYDZIEŃ (Data zamówienia) i wybierz Usuń. Kliknij kartę Arkusz prawym przyciskiem myszy, wybierz Zmień nazwę arkusza. i nazwij arkusz kalkulacyjny 2017 Cotygodniowa sprzedaż. Porównaj regularną sprzedaż do średniej ruchomej Aby porównać zwykłą sprzedaż ze średnią ruchomą, utwórz arkusz dla każdego. Utwórz nowy arkusz i zmień jego nazwę. Tableau Desktop 7.0 i 8.0: Prawym przyciskiem myszy kliknij kartę Arkusz kalkulacyjny sprzedaży tygodniowej 2017, a następnie wybierz opcję Duplikuj arkusz. Tableau Desktop 6.1 i wcześniejsze: wybierz arkusz kalkulacyjny sprzedaży tygodniowej 2017, a następnie wybierz opcję Edytuj duplikat strony gt. Kliknij kartę Arkusz prawym przyciskiem myszy, wybierz Zmień nazwę arkusza. i nazwij nowy arkusz 2017 Tygodniowa sprzedaż Przenoszenie Śr. Wyświetl arkusz kalkulacyjny sprzedaży tygodniowej 2017 i na półce Wiersze, kliknij prawym przyciskiem myszy SUMA (Sprzedaż) i wybierz Wyczyść obliczanie tabeli. Teraz ustawiasz oś Y na dwóch arkuszach roboczych do tego samego zakresu. Kliknij prawym przyciskiem myszy oś y, a następnie wybierz polecenie Edytuj oś. W oknie dialogowym Edytuj osie wprowadź następujące zmiany: Wyświetl arkusz roboczy Cali 2017 Przenoszenie średniej sprzedaży i wprowadź te same zmiany dla osi y. Utwórz pulpit nawigacyjny Wykonaj poniższe kroki, aby utworzyć pulpit, który będzie pokazywał oba arkusze obok siebie w celu porównania. W przypadku Tableau Desktop 7.0 i 8.0 wybierz Panel kontrolny Nowy pulpit nawigacyjny. W przypadku Tableau Desktop 6.1 i wcześniejszych wybierz Edit gt New Dashboard. Przeciągnij sprzedaż tygodniową 2017 na pulpit nawigacyjny. Przeciągnij 2017 tygodniowe wyprzedaże Przenoszenie średniej na pulpit i umieść go na lewo od 2017 Sprzedaż tygodniowa. Utwórz nakładkę Nakładka to kolejny sposób porównywania sprzedaży i średniej ruchomej. Tableau Desktop 7.0 i 8.0: Prawym przyciskiem myszy kliknij kartę Weekly Sales Sales Moving Avg 2017 i wybierz opcję Duplikuj arkusz. Tableau Desktop 6.1 i wcześniejsze: wybierz arkusz roboczy Cotygodniowy Przeniesienie sprzedaży w 2017 r. I wybierz Edytuj duplikat strony gt. Na nowym arkuszu, z panelu Miary, przeciągnij Zmierz wartości do półki Wierszy. W panelu Wymiary przeciągnij opcję Zmierz nazwy na półkę Filtry. W oknie dialogowym Filtr wyczyść wszystkie pola wyboru oprócz opcji Sprzedaż. a następnie kliknij OK. W okienku Wymiary przeciągnij Zmierz nazwy do koloru na karcie Znaczniki. Przeciągnij inną instancję Measure Names z panelu Dimensions na Size. Kolor i rozmiar sprawiają, że linie są łatwiejsze do rozróżnienia wizualnego. Wskazówka: w Tableau 8.0, aby dostosować rozmiar znacznika, możesz także kliknąć kartę Znaczki, która reprezentuje określony zestaw znaczników (zamiast Wszystkie) i dostosować suwak Rozmiar. Następnie wykonaj to samo dla drugiego zestawu, jeśli chcesz je jeszcze bardziej rozróżnić. Z półki Rows przeciągnij SUMA (Sprzedaż) na półkę "Zmierz wartości". Alternatywne warunki wyszukiwania: Filtry obliczeniowe Digital Table Filie Dziękujemy za przesłanie opinii na temat skuteczności artykułu. Health Policy Institute of Ohio jest organizacją non-profit 501 (c) 3 (kliknij tutaj, aby wyświetlić nasz najnowszy formularz IRS 990), które partnerzy z decydentami i innymi interesariuszami zaangażowanymi w proces kształtowania polityki w celu zapewnienia niezależnej i bezstronnej analizy niezbędnej do stworzenia polityki zdrowotnej opartej na informacjach. Wizja i wpływ Wizja Health Policy Institute of Ohios ma wpłynąć na poprawę zdrowia i dobrego samopoczucia wszystkich Ohioans HPIO wierzy, że poprawa zdrowia, określona przez poprawę zdrowia populacji (w tym zachowania zdrowotne, równość w zdrowiu, stan zdrowia i śmiertelność) i zrównoważone wydatki na opiekę zdrowotną, doprowadzą do optymalnego zdrowia wszystkich mieszkańców Ohio. Długoterminowym wynikiem prac HPIO jest to, że decydenci państwowi podejmują świadome decyzje w zakresie polityki zdrowotnej, które prowadzą do poprawy wartości zdrowotnej. Misją HPIO jest współpraca z decydentami i innymi interesariuszami zaangażowanymi w proces kształtowania polityki w celu zapewnienia niezależnej i bezstronnej analizy potrzebnej do stworzenia polityki zdrowotnej opartej na informacjach. Podstawowe wartości organizacyjne Obiektywizm: HPIO koncentruje się na poprawie stanu zdrowia wszystkich mieszkańców Ohio i nie stanowi perspektywy określonego sektora zdrowia lub opieki zdrowotnej. Różnorodność: HPIO poszukuje i uwzględnia różne perspektywy, zachęcając do przemyślanego dialogu skoncentrowanego na potencjalnych rozwiązaniach. Wiarygodność: HPIO dostarcza informacji, które są niezależne, oparte na danych i oparte na dowodach. HPIO określa opcje polityki, które są oparte na dowodach i danych. Trafność: HPIO koncentruje się na najbardziej naglących kwestiach polityki zdrowotnej, przed którymi stoi Ohio. HPIO jest zwinny w swoich działaniach, aby zmieniać się wraz ze zmieniającymi się potrzebami i możliwościami. Zainteresowane strony HPIO angażuje w swoją pracę państwowych decydentów i wiele innych interesariuszy. Do tych interesariuszy należą: ustawodawcy państwowi Pracownicy oddziału kierowniczego Asystenci i doradcy ustawodawców państwowych Dostawcy usług opieki zdrowotnej (szpitale, podstawowa opieka zdrowotna, zdrowie behawioralne, zdrowie jamy ustnej itp.) Samorząd lokalny Ubezpieczyciele zdrowotni plansprywidualni Organizacje zdrowia publicznego Rzecznik praw konsumentów Badacze i instytucje akademickie Fundusze zdrowia i inne dobroczynne interesy Własne ubezpieczyciele Inni liderzy biznesu Biura HPIO8217 znajdują się pod następującym adresem: 10 W. Broad Street, Suite 1050 Columbus, Ohio 43215-3418 Główny numer telefonu: 614.224.4950 Numer faksu: 614.732.5287 Tło Od założenia w 2003 roku, HPIO stało się zaufanym źródłem informacji i przywództwa w kwestiach polityki zdrowotnej. W przeszłości decydenci w Ohio często musieli polegać na danych i analizach dostarczanych przez grupy interesu o konkretnych perspektywach i agendach. Misją HPIO jest zapewnienie bezstronnych, bezstronnych badań, analiz i komunikacji, które umożliwiają decydentom podejmowanie najbardziej świadomych decyzji w sprawach, które mają wpływ na zdrowie wszystkich mieszkańców Ohio. HPIO jest członkiem następujących organizacji: HPIO angażuje się w różnorodność. Health Policy Institute of Ohio zapewnia równe możliwości zatrudnienia zgodnie ze zmienionym Ohio 125.111 i wszystkimi obowiązującymi przepisami i wytycznymi federalnymi. Aby uzyskać więcej informacji na temat naszego Programu Działań Afirmatywnych, kliknij tutaj. HPIO angażuje się w promowanie zdrowego środowiska pracy. Zdrowa polityka żywnościowa promująca zdrową żywność i napoje na spotkaniach i imprezach. Pracownicze świadczenie wellness (wszyscy pracownicy kwalifikują się do zwrotu niektórych osobistych wydatków związanych ze zdrowiem). Zasiłek transportowy (można wykorzystać na transport publiczny) Członkostwo w klubie CoGo i kaski rowerowe dla personelu Meble biurowe do promowania aktywności (krzesło z piłką, biurko na stojąco) Zalecane dla umiejętności korzystania ze schodów w budynku (zachęcanie kierownictwa do otwierania drzwi na klatkę schodową i dodawanie znaków oznaczających schody) Lokalizacja biura w pobliżu targu rolników i jazdy rowerem Ścieżka Parking na parkingu Warunki użytkowania HPIO i powiązane logo są znakami towarowymi Health Policy Institute of Ohio O ile nie zaznaczono inaczej lub nie zapisano, wszystkie publikacje i treści witryny dostępne za pośrednictwem tej witryny są własnością Health Policy Institute of Ohio, chronione w Stanach Zjednoczonych i Stanach Zjednoczonych. międzynarodowe prawa autorskie. Używanie naszych materiałów do celów innych niż prywatne, indywidualne wymaga wyraźnej pisemnej zgody Health Policy Institute of Ohio. Co jest istotną różnicą między deską rozdzielczą a strategią Balanced Scorecard i CEO Score Scorecard Expert Speaker CEO. Aleksey Savkin (LinkedIn bscdesigner) pomaga firmom lepiej formułować swoje strategie i uczynić proces realizacji strategii bardziej namacalnym z KPI. Jego obszar specjalizacji to Balanced Scorecard, Key Performance Indicators, zarządzanie wydajnością firmy. Aleksey jest częstym mówcą na konferencjach, autorem wielu artykułów i książek na temat Balanced Scorecard. Interesujący artykuł. Większość ludzi nie jest pewna różnicy między kartą wyników a pulpitem. Dzięki za wytłumaczenie. Oba są ważne i służą różnicy celów. Doskonały tekst do nauki i bardzo zrozumiały Niewiele CEO, strategów biznesowych, menedżerów wydajności i menedżerów projektów programowych zna te zasadnicze różnice. Gratulacje bscdesigner Aleksey Savkin Nadchodzące wydarzenia i rozmowy Organizujemy, sponsorujemy i uczestniczymy w różnych wydarzeniach związanych z realizacją strategii. Warsztaty online: korzystanie z dwuetapowego systemu KPI dla najbardziej wymagających danych i wskaźników KPI. 15 lutego 2017 r., Godz. EST Przeczytaj więcej. Budowanie zrównoważonej karty wyników krok po kroku. 15 lutego 2017 r. Szkolenie online. Czytaj więcej. Napisz nam notatkę, jeśli chcesz się spotkać na tych wydarzeniach. Szkolenie online: Buduj BSC krok po kroku Najlepszym sposobem na rozpoczęcie korzystania ze Zrównoważonej Karty Wyników jest dołączenie do naszego szkolenia online. Najpopularniejsze artykuły Bezpłatne 15 zrównoważonych kart wyników Przykłady i szablony Najlepsze wskaźniki KPI dostosowane do strategii firmy Lista przykładowych kluczowych wskaźników wydajności w 5 perspektywach BSC Różnica między kluczowymi wskaźnikami wydajności (KPI) a krytycznymi wskaźnikami sukcesu (CSF), które powinien znać menedżer Pobierz Oprogramowanie BSC Designer 8211 Balanced Scorecard Różnica między kwantyfikacją, miarą, miarą i kodem uczenia się oraz perspektywą wzrostu zrównoważonej karty wyników 12 kroków System dla najbardziej wymagających wskaźników i kluczowych wskaźników wydajności Perspektywa finansowa zrównoważonej karty wyników Wewnętrzne procesy Perspektywa klucza Zrównoważonej karty wyników Wskaźniki ryzyka, karta wyników i szablon Klienci perspektywy Zrównoważonej karty wyników Jak zarządzać za pomocą tablic wyników, kluczowych wskaźników wydajności i map strategicznych Czym jest różnica między pulpitem nawigacyjnym a zrównoważonym zestawem wskaźników Wynagrodzenie i rekompensata KPI Najlepsze praktyki Znajdź nas w Google Plus Ta strona używa plików cookie aby poprawić twoje wrażenia. Załóżmy, że masz z tym dobrze, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. Akceptuj Czytaj dalej Dziękujemy za udostępnienie Niezależnie od tego, czy szukasz profesjonalnego oprogramowania Balanced Scorecard. lub po prostu szukając informacji o Balanced Scorecard i strategiach biznesowych, zalecamy pobranie i wypróbowanie naszego oprogramowania BSC Designer (karta kredytowa nie jest wymagana). Poinformujemy Cię o lekcjach na temat Balanced Scorecard i będziesz na bieżąco informować o popularnych artykułach na bscdesigner Śledź nas w mediach społecznościowych Wyślij to znajomemu Twój e-mail Adres e-mail odbiorcy Więcej w Wdrażaniu BSC Otrzymałem ostatnio kilka pytań dotyczących eksportu dane ze zrównoważonej karty wyników do pulpitu firmy. Szablony, ramy, standardy i systemy biznesowe dają firmom potężne metody stałego wzrostu Eksperci mogą spakować wszystkie.

No comments:

Post a Comment